Termeni și condiții comerciale

Termeni și condiții comerciale

Termenii și condițiile comerciale ale companiei

OSCOM TRADING s.r.o.
Nr. 111, 561 66 Těchonín

CUI: 03336093

înregistrată la registrul comerțului menținut de Tribunalul Regional din Hradec Králové, secțiunea C, dosar 48584 pentru vânzarea de produse prin intermediul magazin online situat la adresa de internet www.doctorciocan.ro

 

1. DISPOZIȚII INTRODUCTIVE

1.1. Acești termeni și condiții comerciale (denumite în continuare „termeni și condiții”) ale societății OSCOM TRADING s.r.o., cu sediul social nr. 111, 561 66 Těchonín, număr de identificare: 03336093, înregistrată la registrul comerțului menținut de Tribunalul Regional din Hradec Králové, secțiunea C, dosar 48584 (denumit în continuare „vânzător”) reglementează, în conformitate cu prevederile § 1751 paragraful 1 din Legea nr. 89/2012 Cod civil (denumit în continuare „codul civil”) drepturile și obligațiile reciproce ale părților contractante ce decurg în legătură cu sau în baza unui contract de achiziție (denumit în continuare „contract de achiziție”) încheiat între vânzător și o altă persoană fizică (denumită în continuare „cumpărător”) prin intermediul magazinului online al vânzătorului. Magazinul online este operat de vânzător pe pagina web situată la adresa de internet www.doctorciocan.ro (denumit în continuare „pagina web”), prin interfața paginii web (denumită în continuare „interfața web a magazinului”).

1.2. Termenii și condițiile, cu excepția articolului 5.8. și 7.13, nu se aplică cazurilor în care persoana care intenționează să cumpere produse de la vânzător este o persoană juridică sau o persoană care, prin comanda sa, acționează ca parte a activității sale de afaceri sau ca parte a performanței sale profesionale independente.

1.3. Prevederi speciale, care se abat de la acești termeni și condiții, pot fi negociate în cadrul contactului de achiziție. Aceste prevederi speciale din contractul de achiziție au prioritate față de prevederile termenilor și condițiilor comerciale.

1.4. Termenii și condițiile comerciale fac parte integrantă din contractul de achiziție. Contractul de achiziție precum și acești termenii și condițiile sunt întocmite în limba cehă. Contractul de achiziție poate fi încheiat în limba cehă.

1.5. Vânzătorul poate modifica sau completa formularea termenilor și condițiilor. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care decurg în perioada efectivă a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.

2. CONTUL UTILIZATORULUI

2.1. Pe baza înregistrării efectuate de cumpărător pe pagina web, acesta poate accesa interfața de utilizator. Cumpărătorul poate plasa comenzi pentru produse din interfața sa de utilizator (denumit în continuare „cont de utilizator”). Dacă interfața web a magazinului o permite, cumpărătorul poate comanda produse și fără a se înregistra direct în interfața web a magazinului.

2.2. La înregistrarea pe pagina web și plasarea comenzii pentru produse, cumpărătorul este obligat să furnizeze informații corecte și reale. Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele specificate în contul de utilizator, în cazul în care apare vreo modificare. Datele furnizate de cumpărător în contul de utilizator și la plasarea comenzii sunt considerate de către vânzător a fi corecte.

2.3. Accesul la contul de utilizator este securizat cu un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare accesării contului său de utilizator.

2.4. Cumpărătorul nu este autorizat să permită utilizarea contului de utilizator de către terțe persoane.

2.5. Vânzătorul poate anula contul de utilizator, mai ales dacă cumpărătorul nu folosește pentru mai mult de 1 an acest cont sau dacă cumpărătorul își încalcă obligațiile asumate prin contractul de achiziție (inclusiv termenii și condițiile).

2.6. Cumpărătorul ia la cunoștință că este posibil ca acest cont de utilizator să nu fie disponibil în permanență, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului sau întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale terțelor persoane.

3. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE ACHIZIȚIE

3.1. Toate prezentările de produse plasate pe interfața web a magazinului au caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de achiziție privind aceste produse. Prevederile paragrafului 1732, paragraful 2 din Codul civil nu se aplică.

3.2. Interfața web a magazinului conține informații despre produse, inclusiv prețurile fiecărui produs în parte și costurile de returnare a produselor, în cazul în care acestea nu pot fi returnate prin mijloace poștale obișnuite. Prețurile produselor sunt afișate având incluse taxa pe valoarea adăugată și toate taxele aferente. Prețurile produselor rămân valabile atâta timp cât sunt afișate în interfața web a magazinului. Această prevedere nu limitează capacitatea vânzătorului de a încheia un contract de achiziție în condiții convenite individual.

3.3. Interfața web a magazinului conține și, informații despre costurile asociate cu ambalarea și livrarea produselor, precum și eventualele taxe de întârziere. Informațiile privind costurile asociate cu ambalarea și livrarea produselor listate pe interfața web a magazinului sunt valabile numai în cazurile în care produsele sunt livrate pe teritoriul Cehiei.

3.4. Pentru plasarea unei comenzi de produse, cumpărătorul trebuie să completeze formularul de comandă pe interfața web a magazinului. Formularul de comandă conține în principal informații despre:

3.4.1. produsele comandate (produsele comandate sunt „puse” de către cumpărător în coșul virtual de cumpărături de pe interfața web a magazinului),

3.4.2. modalitatea de plată a prețului de achiziție al produselor, informații despre modalitatea necesară de livrare a produselor comandate și

3.4.3. informații privind costurile asociate cu livrarea mărfurilor și eventualele taxe de întârziere (denumită în continuare „comandă”).

3.5. Înainte de a trimite comanda către vânzător, cumpărătorul are voie să verifice și să modifice datele introduse pe comandă, ținând cont și de capacitatea cumpărătorului de a detecta și corecta erorile apărute la introducerea datelor pe formularul de comandă. Cumpărătorul trimite comanda vânzătorului apăsând pe butonul „Trimite comanda”. Informațiile furnizate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. După primirea comenzii, vânzătorul va confirma această primire cumpărătorului prin e-mail, la adresa de e-mail specificată în contul de utilizator sau în comandă (denumită în continuare „adresa de e-mail a cumpărătorului”).

3.6. Vânzătorul are întotdeauna dreptul, în funcție de natura comenzii (cantitatea de produse, valoarea prețului de achiziție, costuri estimative de transport), să solicite cumpărătorului confirmarea suplimentară a comenzii (de exemplu, în scris sau telefonic).

3.7. Relația contractuală dintre vânzător și cumpărător se stabilește prin livrarea acceptării comenzii (acceptare), care este transmisă de către vânzător cumpărătorului prin e-mail, la adresa de e-mail a acestuia.

3.8. Cumpărătorul este de acord să folosească mijloace de comunicare la distanță la încheierea contractului de achiziție. Costurile suportate de cumpărător legate de utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de achiziție (costuri de conectare la Internet, costurile apelurilor telefonice) sunt acoperite de către cumpărător, ele fiind similare cu costurile de baza pentru acest tip de servicii.

4. PREȚUL PRODUSELOR ȘI CONDIȚII DE PLATĂ

>4.1. Prețul produselor și orice costuri asociate cu livrarea acestora, adică costul de transport, conform contractului de achiziție, pot fi achitate de către cumpărător vânzătorului în următoarele moduri:

în numerar la livrare, la locul specificat de cumpărător în comandă

prin transfer bancar în contul vânzătorului nr. 292212864/ 0300, deschis la ČSOB (denumit în continuare „contul vânzătorului”);

fără numerar cu cardul online

printr-un împrumut acordat de o terță parte.

4.2. Odată cu prețul de achiziție, cumpărătorul este obligat să achite vânzătorului și costurile asociate cu ambalarea și livrarea produselor în suma convenită și orice eventuale taxe de întârziere . Cu excepția cazului în care se specifică în mod expres altfel, prețul de achiziție include și costurile asociate cu livrarea produselor.

4.3. Vânzătorul nu solicită de la cumpărător un depozit sau o altă plată similară. Acest lucru nu afectează prevederile Articolului 4.6 din acești Termeni și Condiții comerciale, privind obligația de a achita în avans prețul de achiziție al produselor.

4.4. În cazul plății în numerar la livrare, prețul de achiziție se plătește la primirea produselor, același lucru este valabil și în cazul în care optați pentru achitarea cu cardul la punctul de distribuție, în cazul ridicării personale a produselor. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție se plătește în termen de zece zile de la încheierea contractului.

4.5. În cazul plății fără numerar, cumpărătorul este obligat să achite prețul de achiziție al produselor împreună cu simbolul variabil unic de plată. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de cumpărare este îndeplinită atunci când suma relevantă este creditată în contul vânzătorului.

4.6. Vânzătorul are dreptul, mai ales dacă cumpărătorul nu oferă o confirmare suplimentară a comenzii (articolul 3.6), să ceară plata întregului preț de achiziție înainte de a expedia produsele către acesta. Prevederile paragrafului 2119, paragraful 1 din Codul civil nu se aplică.

4.7. Eventualele reduceri din prețul produselor, oferite de vânzător cumpărătorului, nu pot fi combinate între ele.

4.8. În cazul în care acest lucru este uzual în relația comercială sau dacă este prevăzut de reglementările legale general obligatorii, vânzătorul va emite un document fiscal - o factură - cumpărătorului în ceea ce privește plățile efectuate în temeiul contractului de achiziție. Vânzătorul este plătitorul taxei pe valoarea adăugată. Document fiscal – vânzătorul emite factura cumpărătorului după plata prețului produselor achiziționate și o trimite în format electronic la adresa de e-mail a cumpărătorului.

4.9. Potrivit Actului de înregistrare a vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță cumpărătorului. În același timp, este obligat să înregistreze online vânzările încasate la administratorul fiscal; în caz de defecțiune tehnică, în termen de cel mult 48 de ore.

5. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE ACHIZIȚIE

5.1. Cumpărătorul ia la cunoștință că, potrivit dispozițiilor § 1837 din Codul civil, nu este posibilă, printre altele, retragerea din contractul de achiziție în cazul unei comenzi de produse care a fost modificată conform dorințelor cumpărătorului sau pentru persoana sa, retragerea din contractul de achiziție pentru livrarea de produse supuse unei deteriorări rapide, precum și de produse care au fost amestecate iremediabil cu altele după livrare, retragerea din contractul de achiziție pentru livrarea de produse în ambalaje sigilate, pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și care din motive de igienă nu pot fi returnate precum și din contractul de achiziție pentru furnizarea unei înregistrări audio sau video sau a unui program de calculator, dacă ambalajul original al acestora a fost deteriorat.

5.2. Dacă nu este vorba despre un caz menționat la articolul 5.1 din acești termeni și condiții sau un alt caz în care nu este posibilă retragerea din contractul de achiziție, cumpărătorul are dreptul de a se retrage acest contract în conformitate cu § 1829, paragraful 1 din Cod civil, în termen de paisprezece (14) zile de la primirea produselor, în timp ce în cazul în care contractul de achiziție are ca obiect mai multe tipuri de produse sau livrarea în mai multe părți, acest termen decurge de la data primirii ultimei livrări de produse. Retragerea din contractul de achiziție trebuie transmisă vânzătorului în termenul specificat în fraza anterioară. Pentru a se retrage din contractul de achiziție, cumpărătorul poate folosi modelul de formular pus la dispoziție de vânzător, care formează o anexă a acestor termeni și condiții. Retragerea din contractul de achiziție poate fi trimisă de către cumpărător, printre altele, la adresa sediului vânzătorului sau la adresa de e-mail a acestuia.

5.3. În cazul retragerii din contractul de achiziție conform articolului 5.2 din acești termeni și condiții, contractul de achiziție se anulează de la început. Produsele trebuie returnate de către cumpărător vânzătorului în termen de paisprezece (14) zile de la transmiterea către vânzător a retragerii din contractul de achiziție. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de achiziție, acesta va suporta costurile asociate returului produselor către vânzător, chiar dacă aceste produse nu pot fi returnate pe calea poștală normală din cauza naturii lor.

5.4. În cazul retragerii din contractul de achiziție în temeiul articolului 5.2 din acești termeni și condiții, vânzătorul va returna sumele primite de la cumpărător către acesta în termen de paisprezece (14) zile de la retragerea din contractul de achiziție, în același mod în care vânzătorul le-a primit de la cumpărător. Vânzătorul are și dreptul de a returna sumele furnizate de cumpărător atunci când produsele sunt returnate de către cumpărător sau în alt mod, dacă acesta este de acord și acest lucru nu implică costuri suplimentare de către cumpărător. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de achiziție, vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului sumele primite înainte ca acesta să îi returneze produsele sau să dovedească că le-a trimis vânzătorului.

5.5. Vânzătorul are dreptul de a compensa în mod unilateral creanța de plată pentru deteriorarea produselor cu creanța cumpărătorului de rambursare a prețului de achiziție.

5.6. În cazurile în care cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de achiziție în conformitate cu § 1829 paragraful 1 din Codul civil, vânzătorul are și el dreptul de a se retrage din contractul de achiziție în orice moment, până la momentul acceptării produselor de către cumpărător. Într-un astfel de caz, vânzătorul va returna cumpărătorului prețul de achiziție, fără întârzieri nejustificate, în contul desemnat de cumpărător.

5.7. În cazul în care cumpărătorului i se oferă un cadou împreună cu produsele, contractul de cadou dintre vânzător și cumpărător se încheie cu condiția ca, în cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, contractul de cadou cu privire la acest cadou încetează să fie valabil, iar cumpărătorul este obligat să returneze vânzătorului cadoul împreună cu produsele.

5.8 În cazul în care cumpărătorul este o persoană juridică sau o persoană fizică care conduce o afacere, nu i se aplică posibilitatea legală de retragere din contractul de achiziție în termen de 14 zile.

5.9 În cazul în care cumpărătorul trimite produsele înapoi vânzătorului în legătură cu o retragere incorectă din contractul de achiziție, acesta are dreptul de a trimite produsele înapoi cumpărătorului pe cheltuiala acestuia din urmă. Dacă într-un astfel de caz cumpărătorul refuză să accepte produsele trimise înapoi, vânzătorul are dreptul să le depoziteze la o terță parte la alegerea sa, pe cheltuiala cumpărătorului.

6. TRANSPORTUL SI LIVRAREA PRODUSELOR

6.1. În cazul în care metoda de transport este convenită pe baza unei cereri speciale a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate cu această metodă de transport.

6.2. Dacă vânzătorul este obligat, în temeiul contractului de achiziție, să livreze produsele la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia produsele la livrarea acestora.

6.3. Dacă, din motive imputabile cumpărătorului, este necesară livrarea repetată a produselor sau în alt mod decât cel specificat în comandă, cumpărătorul este obligat să suporte costurile aferente livrării repetate a produselor sau costurile aferente unei metode diferite de livrare.

6.4. La primirea produselor de la compania de transport, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea coletului și, în cazul apariției unor defecte, să anunțe imediat compania de transport. În cazul în care ambalajul este deteriorat, ceea ce indică faptul că respectivul colet a fost manipulat, cumpărătorul nu-l poate accepta de la compania de transport. Acest lucru nu afectează drepturile cumpărătorului în ceea ce privește răspunderea pentru defecte ale produselor și alte drepturi ale cumpărătorului în conformitate cu reglementările legale general obligatorii.

6.5. Alte drepturi și obligații ale părților în ceea ce privește transportul produselor pot fi reglementate de condițiile speciale de livrare ale vânzătorului, dacă sunt emise de către acesta.

6.6 În cazul în care cumpărătorul preia coletul și, ulterior, descoperă deteriorarea acestuia, este obligat să raporteze acest lucru imediat companiei de transport. În caz de deteriorare, cumpărătorul este obligat să documenteze deteriorarea, să fotografieze întreg colet din toate părțile precum și daunele în sine și, până la soluționarea reclamației, să nu manipuleze în niciun fel coletul, vezi OP DPD și OP IN TIME. În cazul în care nu procedează astfel, nu este posibilă reclamarea daunelor cauzate în timpul transportului și nici solicitarea de plată a pagubelor de la vânzător.

6.7 În cazul în care cumpărătorul nu își anulează comanda înainte de expediere și, ulterior, nu o preia, i se va percepe suma integrală a daunelor suferite pentru costurile de ambalare și de expediere, precum și o penalitate contractuală de 5% din valoarea comenzii pentru a acoperi costurile comenzii și ale expedierii acesteia, în conformitate cu Codul civil în vigoare. Plata penalității contractuale nu afectează dreptul vânzătorului de a pretinde, pe lângă penalitatea contractuală, o despăgubire pentru prejudiciu în cuantumul său integral. Această dispoziție se aplică și în cazul unor comenzi eronate efectuate de către cumpărător.

6.8 În cazul în care cumpărătorul returnează comanda fără a se retrage din contractul de achiziție, acesta va fi taxat pentru ambalarea produselor și toate costurile asociate cu livrarea coletului.

7. DREPTURI DE EXECUTARE DEFECTUOASĂ

7.1. Drepturile și obligațiile părților contractante în ceea ce privește drepturile care decurg din executarea defectuoasă sunt reglementate de dispozițiile legale relevante cu caracter general obligatoriu (în special de dispozițiile secțiunilor 1914-1925, secțiunile 2099-2117 și secțiunile 2161-2174 din Codul civil și de Legea nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare).

7.2. Vânzătorul garantează cumpărătorului că produsele sunt, la recepție, lipsite de defecte. Vânzătorul este răspunzător față de cumpărător, în special pentru faptul că, în momentul în care cumpărătorul a luat în primire produsele:

7.2.1. produsele au proprietățile convenite de părți și, în absența unui acord, au proprietățile pe care vânzătorul sau producătorul le-a descris sau pe care cumpărătorul le aștepta în ceea ce privește natura produselor și pe baza publicității realizate,

7.2.2. produsele sunt adecvate scopului pe care vânzătorul îl declară pentru utilizarea lor sau pentru care sunt utilizate în mod obișnuit acest tip de produse,

7.2.3. produsele corespund, din punct de vedere al calității sau al execuției, eșantionului sau specimenului convenit, în cazul în care calitatea sau execuția a fost determinată în conformitate cu un eșantion sau specimen convenit

7.2.4. produsele sunt livrate în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare etc.

7.2.5. produsele respectă cerințele reglementărilor legale.

7.3 Dacă un defect devine evident în termen de douăsprezece luni de la primire, se consideră că produsele erau deja defecte la primire.

7.4. Vânzătorul are obligații din cauza executării defectuoase cel puțin în măsura în care obligațiile producătorului din cauza executării defectuoase continuă. De altfel, cumpărătorul este îndreptățit să își exercite dreptul de a reclama defectele care apar la produsele de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primirea lor. În cazul în care perioada de timp în care produsele pot fi utilizate este indicată pe acestea, pe ambalajul lor, în instrucțiunile care însoțesc produsele sau în publicitate în conformitate cu alte acte legislative, se aplică dispozițiile privind garanția de calitate. Prin garantarea calității, vânzătorul se angajează că produsele vor fi adecvate scopului lor obișnuit sau își vor păstra caracteristicile obișnuite pentru o anumită perioadă de timp. În cazul în care cumpărătorul a reproșat întemeiat vânzătorului un defect al produselor, termenul de exercitare a drepturilor în temeiul executării defectuoase și perioada de garanție nu se calculează pentru perioada în care cumpărătorul nu poate utiliza produsele defecte.

7.5. Dispozițiile prevăzute în articolul 7.4 din acești termeni și condiții nu se aplică în cazul produselor vândute la un preț mai mic datorită unui defect pentru care s-a convenit prețul redus, în cazul uzurii produselor cauzate de utilizarea normală a acestora, în cazul produselor la mâna a doua datorită unor defecte care corespunde nivelului de utilizare sau de uzură pe care produsele îl aveau în momentul preluării lor de către cumpărător, sau în cazul în care acest lucru rezultă din natura produselor. Dreptul la executarea defectuoasă nu aparține cumpărătorului în cazul în care acesta știa, înainte de a prelua produsele, că acestea prezintă un defect sau dacă cumpărătorul însuși a cauzat defectul.

7.6. Drepturile de răspundere pentru defectele produselor vor fi exercitate la vânzător. Cu toate acestea, în cazul în care certificatul eliberat de vânzător cu privire la domeniul de aplicare a drepturilor de răspundere pentru defecte (în sensul articolului 2166 din Codul civil) indică o altă persoană desemnată pentru reparații, care se află în locul vânzătorului sau într-un loc mai apropiat de cumpărător, cumpărătorul își exercită dreptul la reparație la persoana desemnată să efectueze reparația. Cu excepția cazurilor în care o altă persoană este desemnată să efectueze reparația în conformitate cu fraza anterioară, vânzătorul este obligat să accepte reclamația în orice unitate în care acceptarea reclamației este posibilă în ceea ce privește gama de produse vândute sau de servicii furnizate, sau chiar la sediul social sau la locul de desfășurare a activității vânzătorului. Vânzătorul este obligat să transmită cumpărătorului o confirmare scrisă a datei la care cumpărătorul și-a exercitat dreptul, a conținutului reclamației și a metodei de soluționare a reclamației solicitate de cumpărător, precum și o confirmare a datei și a metodei de soluționare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și a duratei reparației, sau o justificare scrisă a respingerii reclamației. Această obligație se aplică și altor persoane desemnate de vânzător să efectueze reparația.

7.7. Cumpărătorul poate exercita în mod specific drepturile de răspundere pentru prin e-mail la info@doctorciocan.ro.

7.8 Cumpărătorul îl va informa pe vânzător cu privire la dreptul ales în momentul notificării defectului sau fără întârzieri nejustificate după notificarea acestuia. Alegerea făcută nu poate fi schimbată de către cumpărător fără acordul vânzătorului; aceasta nu se aplica dacă cumpărătorul a solicitat repararea unui defect care se dovedește a fi ireparabil.

7.9. În cazul în care produsele nu prezintă caracteristicile prevăzute la articolul 7.2 din acești termeni și condiții, cumpărătorul poate solicita și livrarea unor produse noi, fără defecte, cu excepția cazului în care acest lucru este nerezonabil din cauza naturii defectului, dar dacă defectul se referă doar la o parte a produselor, cumpărătorul poate solicita doar înlocuirea părții respective; dacă acest lucru nu este posibil, cumpărătorul se poate retrage din contract. Cu toate acestea, în cazul în care acest lucru este disproporționat din cauza naturii defectului, în special în cazul în care defectul poate fi înlăturat fără întârzieri nejustificate, cumpărătorul are dreptul de a obține înlăturarea gratuită a defectului. Cumpărătorul are dreptul la livrarea de produse noi sau la înlocuirea pieselor, chiar și în cazul unui defect care poate fi înlăturat, în cazul în care produsele nu pot fi utilizate în mod corespunzător din cauza reapariției defectului după reparație sau din cauza unui număr mai mare de defecte. Într-un astfel de caz, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract. În cazul în care cumpărătorul nu se retrage din contract sau nu își exercită dreptul de a obține livrarea de produse noi fără defecte, de a obține înlocuirea unor părți ale produselor sau de a obține repararea acestora, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă. Cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă chiar și în cazul în care vânzătorul nu poate livra produse noi fără defecte, nu poate înlocui o parte a produselor sau nu poate repara produsele, precum și în cazul în care vânzătorul nu reușește să remedieze defectul într-un termen rezonabil sau în cazul în care remedierea defectului i-ar cauza cumpărătorului dificultăți semnificative.

7.10. Orice persoană care are un drept conform § 1923 din Codul civil are și dreptul la rambursarea costurilor suportate în mod intenționat de exercitarea acestui drept. Cu toate acestea, în cazul în care vânzătorul nu își exercită dreptul la despăgubire în termen de o lună de la expirarea termenului în care trebuie semnalat defectul, instanța nu va acorda acest drept dacă vânzătorul argumentează că dreptul la despăgubire nu a fost exercitat la timp.

7.11. În cazul unei reclamații neacceptate, cumpărătorul plătește costurile de expediere a produselor către vânzător în vederea reclamației.

7.12. Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea vânzătorului pentru defecte pot fi reglementate de procedura de reclamații a vânzătorului.

7.13. În cazul în care cumpărătorul este o persoană juridică sau o persoană fizică care desfășoară o activitate comercială, vânzătorul oferă o garanție de calitate de douăsprezece luni de la data primirii produselor.

7.14. Vânzătorul este furnizorul serviciului "Garanție Doctor Ciocan". Cumpărătorul poate solicita acest serviciu plătit atunci când plasează comanda. Mai multe detalii despre serviciu sunt oferite de „Termenii și condițiile comerciale ale serviciului Garanție Doctor Ciocan”.

8. ALTE DREPTURI ȘI OBLIGAȚII ALE PĂRȚILOR CONTRACTANTE

8.1. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra produselor prin plata integrală a prețului de achiziție al acestora.

8.2. Vânzătorul nu este obligat să respecte niciun cod de conduită în raport cu cumpărătorul în sensul articolului 1826 alineatul (1) litera (e) din Codul civil.

8.3. Reclamațiile clienților sunt soluționate de către vânzător prin intermediul adresei electronice info@doctorciocan.ro Vânzătorul trimite informații cu privire la soluționarea reclamației cumpărătorului la adresa electronică a acestuia.

8.4. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum care decurg din contractul de achiziție este responsabilitatea Inspecției Comerțului Cehe, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, CUI: 000 20 869, adresa de internet: https://adr.coi.cz/cs. Platforma online de soluționare a litigiilor aflată la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru soluționarea litigiilor care decurg din contractul de achiziție dintre vânzător și cumpărător.

8.5. Centrul European al Consumatorului din Cehia, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adresa de internet: http://www.evropskyspotrebitel.cz este punctul de contact în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE ) Nr. 524/2013 din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor și privind modificarea Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind soluționarea litigiilor consumatorilor online).

8.6. Vânzătorul are dreptul de a comercializa produse pe baza unei licențe comerciale. Inspecția comercială este efectuată de biroul comercial relevant din jurisdicția sa. Supravegherea protecției datelor cu caracter personal este asigurată de Oficiul pentru protecția datelor cu caracter personal. Inspecția Cehă a Comerțului, într-o anumită măsură, supraveghează, printre altele, respectarea Legii nr. 634/1992, privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare.

8.7. Prin prezenta, cumpărătorul își asumă riscul unei schimbări de circumstanțe în sensul articolului 1765 alineatul 2 din Codul civil.

9. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

9.1. Vânzătorul își îndeplinește obligația de informare față de cumpărător în sensul articolului 13 din Regulamentul (CE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) (denumit în continuare "regulament GDPR") referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului în scopul executării contractului de achiziție, în scopul negocierilor privind contractul de achiziție și în scopul îndeplinirii obligațiilor de drept public ale vânzătorului prin intermediul unui document separat.

10. TRIMITERE DE MESAJE COMERCIALE ȘI STOCAREA FIȘIERELOR COOKIES

10.1. Cumpărătorul este de acord, în conformitate cu dispozițiile articolului 7 alineatul (2) din Legea nr. 480/2004 privind anumite servicii ale societății informaționale și de modificare a anumitor legi (Legea privind anumite servicii ale societății informaționale), astfel cum a fost modificată, cu trimiterea de comunicări comerciale de către vânzător la adresa electronică sau la numărul de telefon al cumpărătorului. Vânzătorul își îndeplinește obligația de informare față de cumpărător, în sensul articolului 13 din regulamentul GDPR, în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului în scopul trimiterii de comunicări comerciale, prin intermediul unui document separat.

11. LIVRARE

11.1. Comunicarea cu cumpărătorul poate fi efectuată la adresa electronică a acestuia.

12. DISPOZIȚII FINALE

12.1. Dacă relația stabilită prin contractul de achiziție conține un element internațional (străin), atunci părțile convin că relația este guvernată de legea cehă. Alegerea legii în conformitate cu fraza anterioară nu privează cumpărătorul, care este un consumator, de protecția oferită de dispozițiile legale la care nu se poate deroga prin contract și care s-ar aplica în absența alegerii legii, în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) din Regulamentul (CE) nr. 593/2008 al Parlamentului European și al Consiliului din 17 iunie 2008 privind legea aplicabilă obligațiilor contractuale (Roma I).

12.2. În cazul în care orice dispoziție din acești termeni și condiții este sau devine nulă sau ineficientă, dispoziția nulă va fi înlocuită cu o dispoziție a cărei semnificație este cât mai apropiată de cea a dispoziției invalide. Nulitatea sau ineficacitatea unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții.

12.3. Contractul de achiziție, inclusiv termenii și condițiile, este arhivat de vânzător în formă electronică și nu este accesibil.

12.4. La termenii și condițiile comerciale este atașat un model de formular de retragere din contractul de achiziție.

Termenii și condițiile comerciale ale serviciului Garanție Doctor Ciocan pot fi găsite aici.

SERVICIUL DE ASIGURARE A COLETULUI

Serviciul de Asigurare a Coletului include soluții pentru eventualele pierderi sau deteriorare ale coletului de către compania de transport. Dacă coletul este deteriorat sau pierdut, nu trebuie să așteptați ca situația să se rezolve în termenul legal și veți primi imediat produse noi (dacă produsele nu sunt disponibile, vă vom sugera o alternativă potrivită sau vă vom rambursa banii) . Raportați orice daune sau incidente la serviciul nostru pentru clienți sau la adresa noastră de e-mail. În cazul primirii unor produse deteriorate, clientul documentează starea coletului. Veți primi serviciul de Asigurare a coletului după ce ați introdus produsele în coș și bifați căsuța „Asigurare Colet”. Prețul serviciului de asigurare a coletului este de 3.3 RON

În Těchonín, date 5.2.2021

 

Ne pasă de confidențialitatea dumneavoastră

Pour vous aider à trouver rapidement le contenu que vous recherchez sur notre site web, vous épargner de nombreux clics et éviter de vous montrer des publicités qui ne vous intéressent pas, nous avons besoin de votre consentement pour traiter les cookies.

Permite totulNu permiteți cookie-uri